REKLAMA
 
 
 
 
 

Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Internet w Przemyslu i okolicach.

Zwiń
X
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Takie pytanie czy warto brać ULTRANET w Przemyślu okolice Łapajówki ? Zależy mi na niskim pingu oraz stabilności połączenia ma ktoś może opinie stamtąd

    Komentarz


    • Podpinam sie do pytania...

      Komentarz


      • Zamieszczone przez muchakk Zobacz posta
        Jeżeli macie internet z ULTRANETU i umowa wam się skończyła to przestrzegam żeby nie słuchać tej głupiej pindy z infolinii. Umowa nie przechodzi na czas nieokreślony, wygasa ona automatycznie. Abonent ma obowiązek podpisać nową lojalkę (płacąc przy tym jakąś chorą opłatę aktywacyjną) lub zdać sprzęt do operatora do 14 dni w przeciwnym razie zgodnie z umową zostanie naliczona kara za niezwrócony sprzęt - prawie 500zł.

        Co najlepsze to nie ma gdzie zdać tego sprzętu... bo biuro ich nie działa od kilku miesięcy. Biuro na Lwowskiej jak i na Mickiewicza jest nieczynne więc wychodzi na to, że mam zwrócić sam sobie ten sprzęt...

        SPRAWDŹCIE SWOJE UMOWY
        Odświeżę ten temat. Moja pierwsza umowa z Proflink (obecnie Ultratech) obowiązywała do lutego 2018 roku. Zgodnie z umową po upływie okresu obowiązywania umowa przekształca się w Umowę na czas określony o ile żadna ze stron nie oświadczy pisemnie, że nie zamierza kontynuować umowy. We wrześnie 2018 firma Utratech postanowiła wygasić moja umowę, która w tym momencie była umową na czas nieokreślony. Zrobili to w w swoim niepowtarzalnym stylu czyli odłączyli mi internet bez uprzedzenia i jakiegokolwiek pisma. Na początku myślałem, że to klasyczna awaria jakich w tej filmie wiele, przeczekałem weekend i w poniedziałek po godzinie czekania na linii udało mi się połączyć z BOK (czyli z rzeczywistości jedna niemiłą osobą która obsługuje te wszystkie zgłoszenia lub nie w zależności od jej widzimisię) Dopiero wtedy dowiedziałem się o wygaszeniu umowy i o opłatach jakie muszę ponieść jeśli chcę podpisać nowa umowę, oczywiście z wyższym abonamentem. Biorąc pod uwagę żenujący sposób załatwienia tej sprawy nie zamierzam podpisać z nim dalszej umowy. Czy komuś udało się ustalić gdzie należy zwrócić sprzęt bo tak jak pisał wcześniej muchakk biuro na Mickiewicza i na Lwowskiej jest zamknięte. Od dwóch dni próbuję się dodzwonić na infolinię ale przemiła pani postanowiła nie odbierać telefonów ode mnie. Nie dziwię się, że firma nie prowadzi biura bo zadowoleni klienci " najlepszej sieci światłowodowej" roznieśliby je w pierwszym dniu.

        Komentarz


        • Jestem w podobnej sytuacji, co Pan powyżej. Bez uprzedzenia został wyłączony sygnał, choć jak doczytalem umowę to jednak rzeczywiście piszę w niej, że umowa została zawarta na 24 miesiące i przed końcem starej powinienem podpisać nową. Jednak bardzo dziwi olewające podejście do klienta. To dostawcy powinno zależeć żeby klient byl zadowolony i chcial dalej korzystać z usługi i przypomnieć o kończącej się umowie. Z takim podejściem będą tylko tracić klientów. Ja na pewno tej firmy nikomu nie polecę zwłaszcza po całej gehennie jaką przeszedłem walcząc o jakość usługi ale w końcu odpuścilem( ile można wzywać techników którzy tylko rozkładali ręce). Z tego, co słyszałem to w gminie Przemyśl będzie/jest budowana śieć światłowodowa przez firmę Voice-net z Rzeszowa. Mam nadzieję, że będzie to światłowód z prawdziwego zdarzenia. Z firmą Ultranet nie chcę mieć już nic do czynienia. Nie polecam nikomu chyba, że ktoś chce się z nimi użerać i ma stalowe nerwy

          Komentarz


          • Sprzęt zwrócicie po umówieniu się na infolinii operatora. Jak się okazuje ta wredna baba siedzi w biurze na Mickiewicza. Jak się ugadacie to otworzy wam drzwi. W trakcie pracy natomiast chodzi i robi zakupy na rynku (widziałem w dniu oddawania sprzętu) a w biurze szuka przepisów na ciasta... Tak, takie jest własnie biuro tego żałosnego operatora i stąd oczekiwanie po pare godzin na połączenie. Klienci się wkurzają, a ta śmieszna kobieta w tym czasie robi sobie zakupy.

            Wzięli kasę z UE, utrzymali się przez pewien czas to teraz po co mają dalej dbać o klientów...

            Co do VOICE-net to w prawie całym podkarpaciu będą. Ja już podpisałem umowę o przyłącz (Ostrów k. Przemyśla).

            Komentarz


            • Ja w swojej umowie miałem zapis, że umowa po 24 miesiącach przekształca się w umowę na czas nieokreślony. Najlepsze, że umową była do lutego więc minęło już pół roku. Nie widzę problemu z podpisaniem nowej umowy tylko nie rozumiem "opłaty przyłączeniowej" w wysokości 55 zł i delikatnie mówiąc wkurza mnie sposób załatwienia tej sprawy.
              Pozostaje mieć nadzieję, że do mnie też dotrze światłowód VOICE-netu choć z doświadczenia wiem, że z tymi firmami to wszystko wygląda pięknie tylko w momencie podpisywania umowy.

              Komentarz

              Pracuję...
              X