REKLAMA

Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Siłownie na zasaniu?

Zwiń
X
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

• Siłownie na zasaniu?

Witam szukam dobrej siłowni na zasaniu najlepiej okolice kazanowa, rycerskiego lub kochanowskiego.

Odp: Siłownie na zasaniu?

Dobra to pojęcie względne. Zależy czego oczekujesz. Prądzyńskiego na kazanowie. Idz zobacz i zdecyduj.

Komentarz

Jestem początkującym , więc jakichś małych wskazówek jakie ćwiczenia wykonywać itp.., zależy mi bardziej na treningu niż pakowaniu na sztangach.

Komentarz

Na zasaniu masz trzy siłownie, wspomniany diamond na Prądzyńskiego, atlas na Kosynierów oraz mała całkiem przyjemna siłownia na ul. Bolesława Śmiałego.

Komentarz

Z tego co wiem, to w SP16 jest siłka i to tania. Tylko działa zdaje się popołudniami.

Komentarz

no i na Piotra Skargi chyba też jest nadal

Komentarz

Ok dzięki, czyli tylko 3 są, na bolesława śmiałego byłem - porażka totalna.., chyba wybiore diamond.

Komentarz

w szkole 16 na grunwaldzkiej 81.
                sprzęt jest dobrej firmy HES w prawdzie am swoje lata ale nikt nie narzeka tam.
                siłka działa w godzinach 16-19
                karnet 25 zł (pojedyncze wejście - 2zł)
                a jeśli chodzi o wskazówki to każdy pomoże Ci.

Komentarz

W kościele Salezjanów chyba też jest, ale nie mam pewności czy jest dostępna dla wszystkich obywateli z pominięciem kleru.
                  Cogito Ergo Scio.

Komentarz

Odgrzeję kotleta...

Potrzebuję zrzucić trochę kilogramów bo się zasiedziałem (praca), brzuch urósł i siła w rękach już nie ta.
                    Jeżeli chodzi o siłownie/fit to jestem w tym temacie kompletnie zielony. Interesuje mnie więc lokal, w którym będzie jakiś doświadczony trener, doradca, który pokaże jak wykonywać ćwiczenia na przyrządach, dozować obciążenia, stosować dietę itp.