R E K L A M A

R E K L A M A
Przemyskie Forum Dyskusyjne  

Wróć   Przemyskie Forum Dyskusyjne > Przeszukaj Forum

Pokaż wyniki 1 do 25 z 184
Wyszukiwanie trwało 0.02 sekund.
Szukaj: Posts Made By: setka
Forum: Ogłoszenia 18-10-2015, 20:02
Odpowiedzi: 2
Odwiedzin: 2694
Zamieszczone przez setka
Odp: Nowe oferty pracy w Skyscanner (programista, tester)

raczej nie aktualne gdyz w owym czasie aplikowalem na w/w stanowisko ale ow gentelman szukal magika za 1k ze zdolnosciami murarza, tynkarza i akrobaty.
Forum: Nasze miasto 07-07-2015, 10:58
Odpowiedzi: 9
Odwiedzin: 5295
Zamieszczone przez setka
Odp: Dobry serwis GSM

jezeli ktos ma iPhonea to raczej ten kolezka sie nim nie zajmie. Mi kiedys powiedzial ze "drogimi" telefonami sie nie zajmuje... W galerii tez miski siedza w budce co caly czas allegro przegladaja...
Forum: Nasze miasto 25-06-2015, 20:09
Odpowiedzi: 9
Odwiedzin: 5295
Zamieszczone przez setka
Odp: Dobry serwis GSM

przeczytaj dokladanie co napisalem a potem sie zastanow i jeszcze raz przeczytaj to co napisalem moze do ciebie dotrze i zrozumiesz. Zlom to nie byl bo w tedy byl wart 1k. Pozatym sam bym sobie go...
Forum: Nasze miasto 24-06-2015, 22:21
Odpowiedzi: 9
Odwiedzin: 5295
Zamieszczone przez setka
Odp: Dobry serwis GSM

tego kolesia w Tesco to nie polecam kiedys dalem mu do poskladania iphona ktorego kupilem za grosze plus poprosilem o naprawe elementow, ktore sa popsute. Mial zadzwonic za 2-3 godziny dzwonil...
Forum: Nasze miasto 16-02-2015, 21:25
Odpowiedzi: 14
Odwiedzin: 19069
Zamieszczone przez setka
Odp: Agencje pracy

Przepustka do wszytskiego jest jezyk. Jak go znasz to dzwonisz bezposrednio do pracodawcy i sie z nim dogadujesz jak go nie znasz idziesz do polskiego obozu pracy i dymasz na kolanach 7 dni w...
Forum: Nasze miasto 09-02-2015, 20:44
Odpowiedzi: 14
Odwiedzin: 19069
Zamieszczone przez setka
Odp: Agencje pracy

kiedy sie wszyscy nauczycie ze agencje pracy to najwieksze kur...estwo na swiecie czy to w polsce czy to za granica tak samo zawsze bede leciec w kulki i oszukiwac tym bardziej, jak szukaja ludzi do...
Forum: Nasze miasto 20-12-2013, 21:49
Odpowiedzi: 2
Odwiedzin: 3104
Zamieszczone przez setka
Odp: Bilety MZK przez komórkę

dobrze ze postep ale ta trudna sytuacja to trwa od samego poczatku powstania mzk.
Forum: Nasze miasto 11-09-2013, 21:20
Odpowiedzi: 4
Odwiedzin: 3552
Zamieszczone przez setka
Odp: Płyny do płukania z uk

zajrzyj tutataj a konkretnie to napisz tam maila mysle ze ci pomoga i konkretnie podadza cene:http://www.angielskachemia.pl/ lub http://chemiazuk.co.uk/
Forum: Nasze miasto 04-09-2013, 07:01
Odpowiedzi: 10
Odwiedzin: 5302
Zamieszczone przez setka
Odp: szkoła językowa hiszpański

pewnie mieszkasz gdzies na jakims zadupiu bo jak ja bylem we francji i zawsze kiedy przejezdzalem przez ten kraj nigdy nie bylo problemu z kims sie dogadac. wszyscy mowili owszem gorzej niz w innych...
Forum: Nasze miasto 01-09-2013, 21:08
Odpowiedzi: 10
Odwiedzin: 5302
Zamieszczone przez setka
Odp: szkoła językowa hiszpański

bo inne jezyki sa nie potrzebne jakby wszyscy uczyli sie np tylko angielskiego bylby swiety spokoj a tak aspiracje innych panstw i zamiast 1 jezyka trzeba sieuczyc 5 a nie 10... a i tak wszedzie sie...
Forum: Nasze miasto 13-08-2013, 21:17
Odpowiedzi: 11
Odwiedzin: 11126
Zamieszczone przez setka
Odp: Licówki na zęby w Przemyślu

Ja niestety nie polecam tego gabinetu u pana Ledwonia. Byc może on sam jest ok ale pozostali stomatolodzy juz nie bardzo. Bylem tam ze swoja dziewczyna w lutym. Umawiaja po kilka osob na ta sama...
Forum: Nasze miasto 31-07-2013, 10:02
Odpowiedzi: 62
Odwiedzin: 29929
Zamieszczone przez setka
Jazda po przemysku :/

Witam
kilka dni temu bylem swoim samochodem w pslu. przejechalem cala europe i cala poludniowa polske ale to co zobaczylem w przemyslu to mnie scielo z nog. tylu balwanow za kolkiem w zyciu nie...
Forum: Nasze miasto 15-06-2013, 18:04
Odpowiedzi: 11
Odwiedzin: 14379
Zamieszczone przez setka
Odp: FIRMA "POLLUX" nazywana PATOLLUXEM :)

zadna agencja pracy nie jest dobra ani ta w polsce ani ta bezposrednio za granica. agencje maja to do siebie ze traktuja ludzi jak smieci. najlepiej znalezc prace bezposrednio u pracodoawcy i dla...
Forum: Nasze miasto 16-03-2013, 21:36
Odpowiedzi: 2
Odwiedzin: 2642
Zamieszczone przez setka
Odp: Rozwój miasta

zawsze bylem przeciwny turystyce bo to nigdy nic nie da. nie jestesmy hiszpania ani wlochami. nie mamy pogody - nie mamy nic. te pare zabytkow to wola o pomste do nieba. wszyscy mydla oczy turystyka...
Forum: Nasze miasto 20-12-2012, 02:01
Odpowiedzi: 25
Odwiedzin: 10191
Zamieszczone przez setka
Odp: Polityka kierowców MZK

swego czasu mieli swoje sluzbowe stroje nie tylko za "komuny" ale pamietam, ze moj ojciec w latach 90 ubieglego weku mial stroj slozbowy w mzk. Mierzyli wszystkich pracownikow i kupowali na sile,...
Forum: Nasze miasto 10-11-2012, 12:33
Odpowiedzi: 24
Odwiedzin: 7603
Zamieszczone przez setka
Odp: Będzie kasyno!

heh jeden wygral 200 5 stracilo 500 :/ nie ma nic za darmo ludzie sa naiwni ze mozna cos wygrac a zeby wygrac ktos inny musi stracic tak jak w tych calych stsach wygrywa zawsze operator kasyna. dla...
Forum: Nasze miasto 23-08-2012, 19:36
Odpowiedzi: 22
Odwiedzin: 26516
Zamieszczone przez setka
Odp: wypozyczalnia samochodów - przemyśl

a moglbys podac namiary i ewentualnie sposoby platnosci? za miesiac bede w pslu kilka dnia i chcialem wyskoczyc nad soline w kilka innych miejsc dlatego planuje wynajecie samochodu.
Forum: Nasze miasto 20-06-2012, 23:09
Odpowiedzi: 33
Odwiedzin: 19604
Zamieszczone przez setka
Odp: Szukanie pracy w Przemyślu

widze ze nadal taka beznadzieje a chcialem juz wracac widze ze nie ma po co. zal mi jak czytam ze tak ciezku w pslu z praca:/ kiedy to sie wreszcie zmieni zeby ludzi mieli godna i przyzwoicie platna...
Forum: Nasze miasto 05-04-2012, 17:52
Odpowiedzi: 1659
Odwiedzin: 557412
Zamieszczone przez setka
Odp: Internet w Przemyslu i okolicach.

tak ale tylko takiego co wspiera technologie N po wifi.
Forum: Nasze miasto 04-04-2012, 19:19
Odpowiedzi: 6
Odwiedzin: 3283
Zamieszczone przez setka
Odp: www.przemysl.naprawmyto.pl

jak dla mnie kicha kto sie niby ma tym zajac? zglosisz problem i co? dla mnie to jakas zapchaj dziura.... kolejny portal do zarabiania kasy na reklamach.
Forum: Media o Przemyślu 27-03-2012, 22:21
Odpowiedzi: 3
Odwiedzin: 8183
Zamieszczone przez setka
Odp: TTV w Przemyślu

Nie wiem czy bylo czy nie ale leci tez taki pogram w TTV w "w trasie" z tydzien czy 2 tygodnie temu laska jechala do przemysla. Nie wiem czy dojechala czy nie bo nie ogladalem nastepnego odcinka. W...
Forum: Nasze miasto 14-03-2012, 21:09
Odpowiedzi: 52
Odwiedzin: 26969
Zamieszczone przez setka
Odp: Sklep elektroniczny

tak z ciekawosci zapytam co z nim nie tak??? sam mam zdanie wyrobione na temat tego pana nie najlepsze ale chetnie poznam opinie innych czy moj przypadek jest jedyny?
Forum: Media o Przemyślu 06-03-2012, 00:20
Odpowiedzi: 2
Odwiedzin: 6688
Zamieszczone przez setka
Odp: Potrzebne reVideo

zapytam tak.... po co????? z tego co ja sie orientuje to jest odpowiedz dla warszawiakow: projekt trojzab czy jakos tak. pozostale odpowiedzi z innych miast to porazka na calej lini.... szkoda...
Forum: Nasze miasto 16-02-2012, 21:32
Odpowiedzi: 320
Odwiedzin: 153877
Zamieszczone przez setka
Odp: Testowy przekaz DVB-T w Przemyślu.

witam mam pytanie do wsyztskich co korzystaja z dvb-t czy w przemyslu idzie zlapac inne kanaly w dvb-t np slowackie czy ukrainskie o ile takowe nadaja w dvb-t??? prosze o info i moze jakis wykaz co...
Forum: Nasze miasto 30-01-2012, 20:12
Odpowiedzi: 8
Odwiedzin: 3471
Zamieszczone przez setka
Odp: Konkurancja dla TOYA ?

mialem na mysli cccam/mbox na dm. darmowych jest mnostwo tak jak kolega napisal;) google odpowiednia fraza i zagraniczne fora do cccam/mbox(o ile ktos jeszcze tego uzywa) to cie kazdy na takim...
Pokaż wyniki 1 do 25 z 184

 
Skocz do forum

Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 11:13.


Powered by vBulletin Version 3.7.2
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
© www.przemysl24.pl 2005