View Single Post
Stary 05-07-2010, 19:23   #1
elwissedaka
 
 
Zarejestrowany: 04.07.2010
Postów: 8
Domyślnie Wesele w Hotelu Gloria

Witam,
myslimi z narzyczona o zorganizowaniu wesela w Hotelu Gloria w Przemyslu. Czy ktos moze napisac jakies konkrety odnosnie tego miejsca? tj np jak z jedzeniem(ilosciowo i jakosciowo), ogolna organizacja typu kelnerzy(mili, n iemili, obojetnmi), generalnie czy oplaca sie tam pojawiac? sale widzielismy i jest ladna ale moze ktos juz tam organizowal weselicho lub byl gosciem i wie cos wiecej poza tym ze sala jest ladna
Aha czy znacie moze jakiegos fajnego DJa(nie zespol) z okolic Przemysla/Rzeszowa?
elwissedaka jest offline   Odpowiedź z Cytatem