REKLAMA
 
 
 
 
 

Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Quake 3 Arena - Excessive Plus Mod

Zwiń
X
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Kris
    rozpoczął temat Quake 3 Arena - Excessive Plus Mod

    Quake 3 Arena - Excessive Plus Mod

    Witam,

    od razu przejdę do pytania. Mianowicie, czy gra ktoś jeszcze w Q3 na tym modzie (Excessive Plus), w tym mieście? Szukam dobrych wymiataczy. Pisać! xD Pozdrawiam

  • Kris
    odpowiedział(a)
    Odp: Quake 3 Arena - Excessive Plus Mod

    Luzik, dobrze wiedzieć. A pod jakim nickiem grywasz? Może Cię widziałem :P

    Zostaw komentarz:


  • n0rek
    odpowiedział(a)
    Odp: Quake 3 Arena - Excessive Plus Mod

    ja czasami grywam, nie pytaj jednak o serwy bo gram sporadycznie i na roznych

    jezeli masz jakis znajomy serwer to mozemy pograc

    Zostaw komentarz:


  • Kris
    odpowiedział(a)
    Odp: Quake 3 Arena - Excessive Plus Mod

    Dataz, brachu dzięki za wyręczenie :D

    No można, ale mi bardziej zależy na tym modzie Także, ludziska pisać!!! :D hehe

    Zostaw komentarz:


  • Dataz
    odpowiedział(a)
    Odp: Quake 3 Arena - Excessive Plus Mod

    Nie tak trudno to znaleźć ;D
    http://dragonballarena.gamesurf.it/e...idforpower.php
    Co do tematu...Kris, dawaj normalnie bez modów, albo na raila ;D

    Zostaw komentarz:


  • RiceBoy
    odpowiedział(a)
    Odp: Quake 3 Arena - Excessive Plus Mod

    a ja Ciebie sie spytam czy masz moze linka do strony z modem Dragon Ball do Q3a. ???Kiedys w to gralem, chialbym posmiac sie z tego teraz :D

    Zostaw komentarz:

Pracuję...
X