REKLAMA
 
 
 
 
 

Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

miejsce na wesele

Zwiń
X
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • miejsce na wesele

    Witam,
    szukam wraz z narzeczoną miejsca na wesele.
    Jadąc do Przemyśla natknęliśmy się na Dwór Wapowce.
    Proszę o info czy warto tam organizować imprezę weselną. Chodzi mi o obsługę gości, warunki dla nocujących oraz jakość potraw.
    Z góry dzięki za pomoc.

  • #2
    Odp: miejsce na wesele

    Strasznie ostatnio wszyscy wypytują o ten dwór...

    Komentarz


    • #3
      Odp: miejsce na wesele

      Ja polecam nowy Jaśminowy Dwór w Rokietnicy. Fajny oryginalny styl w środku naprawdę robi wrażenie
      http://www.jasminowy-dwor.pl/

      Komentarz


      • #4
        Odp: miejsce na wesele

        http://forum.nowiny24.pl/przestroga-...apowce-t43203/ to o strasznym dworze w Wapowcach, moja koleżanka również miała tam wesele i była to najgorsza impreza jej życia.

        Ja polecam dom weselny Aga w Pikulicach (albo to już Przemyśl- nie orientuję się w tym) z tym, że terminy są baaaaardzo odległe

        Swoje wesele będę mieć w "remizie" albo w Kniażycach albo w Wyszatycach

        Co do ludzi młodych i muzyki biesiadnej to Gaucho proszę nie generalizuj ja mam 23 lata a szukam zespołu który przede wszystkim gra biesiadę i to taką swojską, a nawet nie zdawałam sobie sprawy jak ciężko taki zespół znaleźć :/

        Komentarz


        • #5
          Odp: miejsce na wesele

          Mój kuzyn robił wesele w Hotelu Pałac w Jasionce i wszystko było dopięte na ostatni guzik. Dobra muzyka, bardzo fajny klimat. Impreza mu się udała, goście byli zadowoleni a na drugi dzień prawdziwe poprawiny, a nie jakieś byle co i do domu. Także jeśli ktoś poszukuje ciekawego i klimatycznego miejsca - zdecydowanie polecam.

          Komentarz


          • #6
            Odp: miejsce na wesele

            Byłam niedawno na weselu w Polonezie w Tuczepach też było super

            Komentarz


            • #7
              Ciekawe propozycje, natomiast gdzie waszym zdaniem i jakiej auto bedzie najbardziej pasowalo do slubu?

              Komentarz


              • #8
                Bez zadania sobie odpowiednich pytan, nie poznamy odpowiedzi na temat naszych preferencji. W dzisiejszych czasach wybor odpowiedniego samochodu do slubu nie nalezy do latwych, chociaz praktycznie w kazdym wiekszym miescie mozemy znalezc mnostwo wypozyczalni i profejsonalnych firm. Daje nam to dostep do nawet egzotycznych modeli lub bardziej klasycznych modeli retro. Interesujace nas oferty mozna znalezc w sieci korzystajac z takich stron jak https://www.weselezklasa.pl/auto-do-slubu,28/przemysl/ pozwalajacych na porownanie ofert z calego miasta, na portalach slubnych oraz na stronach z drobnymi ogloszeniami. Dla ludzi chcacych znac jeszcze wiecej szczegolow proponuje udanie sie na targi slubne gdzie bedziemy mogli nawet jazde probna danym samochodem. Przy wyborze konkretnej marki nalezy wziasc pod uwage w jakim stylu bedzie organizowany slub i wesele. Dobrze jakby pasowal do calej oprawy oraz wszystkich dodatkow. Zwlaszcza do miejsca w ktorym bedzie przyjecie, a nawet ubioru panstwa mlodych. Co ciekawe wiele par wraca do stylu retro ktory nie ma co ukrywac ma swoj niepowtarzalny klimat. Moze to bedzie inspiracja na przyszlosc

                Komentarz


                • #9
                  Osobiście wybrałabym malucha, bisa, białego (sentyment z dzieciństwa i lata 90-te, gdy z netka i rodzicami wracaliśmy ze wsi od Babci
                  Całkowicie poważnie. Komu potrzebny jest blichtr i sparckel ;P ?

                  Za miejsce wybrałabym działkę i ognisko. Strój do wyboru własnego - od barokowych sukien, po dziurawe portki - kto co lubi. A za prezenty: karma dla bezdomnych kotów.
                  Nie lubię wesel i ślubów i tego całego sztywnego pala w de. To naprawdę może uszczęśliwiać ludzi? Ładny włos i błyszczący tips? Jestem chyba deprymująca :P
                  Ostatnio edytowany przez em; [ARG:4 UNDEFINED]. Powód: myśl dnia

                  Komentarz

                  Pracuję...
                  X