REKLAMA
 
 
 
 
 

Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Dobry serwis GSM

Zwiń
X
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Dobry serwis GSM

    Szukam dobrego i w miarę taniego serwisu GSM, gdzie mógłbym pogwarancyjnie naprawić smartfon.
    W moim przypadku chodzi o wymianę złącza słuchwawkowego.

  • #2
    Odp: Dobry serwis GSM

    W pasażu tesco.

    Komentarz


    • #3
      Odp: Dobry serwis GSM

      tego kolesia w Tesco to nie polecam kiedys dalem mu do poskladania iphona ktorego kupilem za grosze plus poprosilem o naprawe elementow, ktore sa popsute. Mial zadzwonic za 2-3 godziny dzwonil wczesniej a ze mialem inne sprawy do zalatwienia to nie odbieralem. Jak oddzwonilem zjebal mnie ze w kulki lece a to kto byl kliemtem ja czy on? Za poskladanie zgarna 100 odemnie i niby wsyztsko mialo byc ok. Jak na nastepny dzien telefon poszedl do sprzedazy okazalo sie ze gniazdo sluchawkowe jest skopane i tel dzialal tak jakby sluchawki byly podlaczone caly czas. Do wymiany gniazdo w innych serwisie i kolejne 70 zl. Niestety bylo to na drugim koncu polski wiec nie mialem jak isc do niego z reklamacja. Jednym slowem kolo porazka i odradzam jego uslugi a jego podejscie do klienta jest zalosne.

      co do dobrego serwisu to takiego niestety nie ma w przemyslu w kazdym beda cie chcieli orznac na kase. Jak nie ma znajomego, ktory robi w tym to ciezko liczyc na rzetelna i fachowa naprawe czegokolwiek.

      Komentarz


      • #4
        Odp: Dobry serwis GSM

        Kupiłeś złom i jeszcze masz problem do tego który go składał ? Lol.
        Naprawiałem tam 2 x iphone (4S i 5) i zawsze było idealnie, koleś ma pojęcie jak nikt inny w tym mieście.

        Komentarz


        • #5
          Odp: Dobry serwis GSM

          Zamieszczone przez Randall Zobacz posta
          Kupiłeś złom i jeszcze masz problem do tego który go składał ? Lol.
          przeczytaj dokladanie co napisalem a potem sie zastanow i jeszcze raz przeczytaj to co napisalem moze do ciebie dotrze i zrozumiesz. Zlom to nie byl bo w tedy byl wart 1k. Pozatym sam bym sobie go zlozyl tylko nie mialem odpowiednich srubokretow bo jakbys wiedzial sa tam rozne srubki i skoro poszedlem i chcialem mu dac zarobic powinien to zrobic fachowo albo sie nie podejmowac zlecenia - to chyba logiczne co nie? Po prostu nie chcialo mu sie sprawdzic co dziala a co nie bo i poco lepiej zgarnac kase do kieszeni i udawac ze zrobilo sie robote w 100% dobrze. Jak dla mnie koles to zwykly cwaniaczek taki jak na budach.

          Komentarz


          • #6
            Odp: Dobry serwis GSM

            Nigdy nie kupowałem telefonu "za grosze" i "do poskładania", moze stad nie bardzo rozumiem twoje problemy. Dwa razy zawoziłem iPhone jeden z uszkodzonym wyświetlaczem a drugi z uszkodzonym wyświetlaczem i tylna szyba. Za każdym razem byłem bardzo zadowolony. Najważniejsze ze ekran wymienil na używany oryginał a nie chińczyka za 30 pln.
            Ostatnio edytowany przez Randall; [ARG:4 UNDEFINED].

            Komentarz


            • #7
              Odp: Dobry serwis GSM

              Serwis w okolicy dworca pks, za marketem "centrum", z czystym sumieniem mogę polecić.

              Komentarz


              • #8
                Odp: Dobry serwis GSM

                Zamieszczone przez _joon_ Zobacz posta
                Serwis w okolicy dworca pks, za marketem "centrum", z czystym sumieniem mogę polecić.
                jezeli ktos ma iPhonea to raczej ten kolezka sie nim nie zajmie. Mi kiedys powiedzial ze "drogimi" telefonami sie nie zajmuje... W galerii tez miski siedza w budce co caly czas allegro przegladaja oni tez maja serwis ale jesli cos ciezszego to odsylaja do innych ale jak jakas mala naprawa to mozna u nich bynajmniej o cene zapytac.

                Komentarz


                • #9
                  Odp: Dobry serwis GSM

                  a ja slyszalem ze ten kolo z Tesco pracowal kilka lat w serwisie iphona w UK, wlasnie bede dawal mu swojego do wymiany dock connectora

                  Komentarz


                  • #10
                    Odp: Dobry serwis GSM

                    Dlatego wszystkie iPhone z innych serwisów w przemyslu i tak trafiają do niego

                    Komentarz


                    • #11
                      Cześć wszystkim, mam taki problem ponieważ muszę wymienić baterię w moim iPhone 6s. Nie wiem gdzie mógłbym znaleźć taki serwis w swojej okolicy. Ostatnio przeczytałem na stronie http://www.i-heaven.pl, że można im wysłać telefon a oni go naprawią. Czy ktoś z was korzystał z usług tej firmy?

                      Komentarz


                      • #12
                        Ja to serwisu nie muszę szukać, bo zwykle na gwaracji naprawiam, a jeśli nie, to mam kogoś zaprzyjaźnionego, ale za to potrzebne mi są Pokrowce i etui Guess do telefonów . Mam dwa modele, które muszę ochronić i nie za bardzo wiem, jak. Słyszałam o tych pokrowcach i chyba ich spróbuję, tylko gdzie je najtaniej dostanę? Każdy sprawdzony namiar jest mile widziany.

                        Komentarz


                        • #13
                          Troche drogo.

                          Komentarz

                          Pracuję...
                          X