REKLAMA
 
 
 
 
 

Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Farma wiatrakowa pod Przemyślem

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Farma wiatrakowa pod Przemyślem

    Witam, wrzucam pare fotek z placu budowy farmy wiatrakowej która powstaje na granicy Hnatkowic i Orzechowiec pod Przemyślem (gmina Orły) ma tam powstac 6 turbin, z nieoficjalnych źródeł wiem ze wyskośc kazdego w wiatraków wynosic bedzie 80 m a rozpietość ramion 75m (niewiem ile w tym prawdy). Ponizej wklejam narazie tylko 3 fotki gdyż mialem male problemy z cyfrówką, w niedziele bedzie wiecej .



    Ostatnio edytowany przez n0rek; [ARG:4 UNDEFINED].

  • #2
    Odp: Farma wiatrakowa pod Przemyślem

    sorki za rozmiar fotek, pierwszy raz wklejałem na forum :D

    Komentarz


    • #3
      Odp: Farma wiatrakowa pod Przemyślem

      to zmien to teraz, irfanview albo cos takiego, daj 640x480 rozdzialke

      Komentarz


      • #4
        Odp: Farma wiatrakowa pod Przemyślem

        Bardzo dobrze ze jakiś mądry człowiek podjął się tego przedsięwzięcia. Czyste źródło odnawialnej energii mogłoby powstać również w Przemyślu.

        Komentarz


        • #5
          Odp: Farma wiatrakowa pod Przemyślem

          Korzystając z tematu pozdrawiam pana kierownika z farmy wiatraków.

          Gdziekolwiek jesteś dzięki za oświetlenie drogi i pokrzepiającego budweisera.

          Komentarz


          • #6
            Odp: Farma wiatrakowa pod Przemyślem

            Mimo, że Przemyśl i spora część Podkarpacia spełnia minimum potrzebne aby mogły pracować urządzenia prądotwórcze wiatraków energetycznych ( siła wiatru przekraczająca 4m/s). To jednak ta forma produkcji czystej energii raczej nigdy nie będzie opłacalna na szeroką skalę.Dla porównania elektrownia wiatrowa wybudowana w Danii dostarczy 100 kW podczas gdy taka sama elektrownia wybudowana w rejonie Szczecina ( siła wiatru na poziomie 4,5 m/s dostarczy tylko 17,3 kW.

            Komentarz


            • #7
              Odp: Farma wiatrakowa pod Przemyślem

              cos mi sie wydaje że głupoty mówisz Szczecin a Dania to nie aż tak daleko zeby byla tak kolosalna róznica to zaldwie jakies 300 km :P a u nas wiecej wiatru niz slońca wiec wiatraki sie o wiele bardziej oplacaja niz panele sloneczne pozatym klimat sie zmienia co za tym idzie wiatry coraz mocniejsze
              Konsekwentnie zamykałeś przede mną każde drzwi jak mogłeś przypuszczać , że zabraknie mi sił ?

              Komentarz


              • #8
                Odp: Farma wiatrakowa pod Przemyślem

                kilka nowych fotek









                Komentarz


                • #9
                  Odp: Farma wiatrakowa pod Przemyślem

                  KoMpReSsOR, niezła sesja fotograficzna z tej "farmy" wiatrakowej Dzięki !!!
                  Pozdrawiam

                  Komentarz


                  • #10
                    Odp: Farma wiatrakowa pod Przemyślem

                    ale te "smigła" sa ogromne

                    Komentarz


                    • #11
                      Odp: Farma wiatrakowa pod Przemyślem

                      Dziś jak wyjeżdżałem z miasta to wiatraczek w całej okazałości stał - niezły kolos.Ktoś wie ile docelowo ma być wiatraków ?
                      Forum Rozwoju Przemyśla

                      Komentarz


                      • #12
                        Odp: Farma wiatrakowa pod Przemyślem

                        Z tego co wiem to bedzie ich 6... wkrótce nowe fotki

                        Komentarz


                        • #13
                          Odp: Farma wiatrakowa pod Przemyślem

                          skoro podobno sam maszt ma 40m a promien smigla 30 to w najwyzszym punkcie ma około 70 m :]
                          Konsekwentnie zamykałeś przede mną każde drzwi jak mogłeś przypuszczać , że zabraknie mi sił ?

                          Komentarz


                          • #14
                            Odp: Farma wiatrakowa pod Przemyślem

                            za nowinami :
                            "Na nowej farmie wiatrakowej na pograniczu wsi Hnatkowice i Orzechowce, pod Przemyślem, zmontowane zostały dwie turbiny wiatrakowe. Wkrótce powstaną kolejne cztery.

                            Popularne wiatraki doskonale widać z drogi nr 77 Żurawica – Radymno. Pierwsza turbina stoi od tygodnia, druga od piątku. Już stały się „atrakcją” turystyczną. Sporo osób przyjeżdża tutaj robić pamiątkowej zdjęcia.

                            To pierwsza farma wiatrakowa w powiecie przemyskim. Buduje ją konsorcjum firm, m.in. Energetyka Wiatrowa „Galicja”. Na razie, na polach pod Hnatkowicami i Orzechowcami, będzie sześć wiatraków.

                            W przyszłości być może powstaną kolejne.

                            Wiatraki chce budować w Podkarpackiem wiele firm. Według szacunków może ich powstać nawet kilkaset. Głównie w szerokim pasie drogi wojewódzkiej 77 i krajowej 4."
                            Forum Rozwoju Przemyśla

                            Komentarz


                            • #15
                              Odp: Farma wiatrakowa pod Przemyślem

                              Pytanie brzmi: co nam, sąsiadom farmy z jej istnienia. Obniżka ceny energii? Teraz mimo bliskości hydroelektrowni w Solinie płacimy więcej niż mieszkańcy np. Zamościa

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X