REKLAMA

Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Wykopek- co to jest??

Zwiń
X

• Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

• Wykopek- co to jest??

I z jakiego okresu pochodzi. Wygląda to na godło USA i niemiecke napisy. Proszę o poważne odpowiedzi a nie ofery zakupu

Odp: Wykopek- co to jest??

sorki coś mi nie wyszło z fotką tu jest link http://www.fmix.pl/zdjecie/2656432/snc00352

Komentarz

Zamieszczone przez grzes-ko Zobacz posta
      sorki coś mi nie wyszło z fotką tu jest link http://www.fmix.pl/zdjecie/2656432/snc00352
      Gdzie to wykopałeś ? może być bardziej austriackie nie znam się dokładnie na tym, ale parę rzeczy austriackich pod ziemią u mnie było .. :D

Komentarz

to właściwie zostało wyorane w okolicach Grochowiec

Komentarz

I z jakiego okresu pochodzi. Wygląda to na godło USA i niemiecke napisy. Proszę o poważne odpowiedzi a nie ofery zakupu

Ciężko powiedzieć,
          Raczej nie jest to fragment munduru czy odznaki wojskowej. Podejrzewam, że może to być zdobienie broni, pojazdu lub innego przedmiotu. Napis "Gesetzlich geschützt" oznacza "chroniony prawnie" i był umieszczany na wielu niemieckich produktach, które były opatentowane oraz prawo do wytwarzania miał konkretny producent w okresie od 1890 do końca II Wojny Światowej.

Komentarz

Zamieszczone przez Radoos Zobacz posta
            Ciężko powiedzieć,
            Raczej nie jest to fragment munduru czy odznaki wojskowej. Podejrzewam, że może to być zdobienie broni, pojazdu lub innego przedmiotu. Napis "Gesetzlich geschützt" oznacza "chroniony prawnie" i był umieszczany na wielu niemieckich produktach, które były opatentowane oraz prawo do wytwarzania miał konkretny producent w okresie od 1890 do końca II Wojny Światowej.
            o to już coś wiem, dzięki, może faktycznie jest to element jakiegoś urzadzenia ma to ok 15cm wysokości

Komentarz

o to już coś wiem, dzięki, może faktycznie jest to element jakiegoś urzadzenia ma to ok 15cm wysokości