REKLAMA
 
 
 
 
 

Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

2 szczeniaki do oddania!!!

Zwiń
X
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • 2 szczeniaki do oddania!!!

    Witam.
    Do oddania sa dwie dwumiesięczne suczki, kundelki, beda nieduze. Dziewczyna szukała im domu przez czaterie i postanowiłam ze dam tu to ogłosznie, moze psiaki znajda dom.





    Zdjecia sa złej jakosci bo robione telefonem, jedna sunia jest ruda, a druga czarna

    Odbiór najlepiej osobisty, za Przemyślem w stronę Medyki tyle wiem co do reszty proszę sie kontaktować bezpośrednio z ta dziewczyna :nr tel. 669- 643-412 nr gg 5887433
    Ostatnio edytowany przez POISON; [ARG:4 UNDEFINED].
    Sam nie pomagasz to nie przeszkadzaj pomagać innym!!!
    sigpic

  • #2
    Odp: 2 szczeniaki do oddania!!!

    hehe ,pewnie madziuuuuuuuu bedzie zainteresowana,ona jest wielbicielka postow zwierzecych ,buahahha.lol,ok tez popytam
    Ostatnio edytowany przez alien; [ARG:4 UNDEFINED]. Powód: Ogłoszenia to miejsce na dyskusje!
    fly to glitch

    Komentarz

    Pracuję...
    X